مرجع مقالات رسمی طراحی سایت

ساخت وبلاگ

ویژگی‌های 
php php به رخ سنتی به ادله اینکه مستقیما از روی سورس اجرا می گردد اندکی در مقایسه با بعضی سیستم‌های دیگر سرعت کمتری دارااست . این نقیصه توسط فیسبوک با توسعه‌ی HipHop تا حدود متعددی برطرف گردیده . همچنین از نگارش ۷ و ۷ .۲ به بعد، بهینه‌سازی‌های گسترده‌ای روی این گویش به انجام رسیده که سبب ساز شده‌اند سرعت آن به رخ چشم‌گیری ارتقاء یابد . 

طراحی سایت در مشهد

به دلیل فراگیر بودن گویش php، توسعه‌ی تارنما یا نرم‌افزار با این زبان، در آتی با سادگی بیشتری همراه خواهد بود . یافتن متخصص ها لهجه php برای توسعه و گسترش یا تغییرات یک سایت یا این که پروژه‌ی php مدام به سادگی امکان‌پذیر خواهد بود . 

نگارش‌های نو لهجه php با پشتیبانی از سیستم برنامه‌نویسی شیء گرا، توسعه‌پذیری بیشتری نسبت به قبلی پیدا کرده‌اند و به همین دلیل فریم‌ورک‌های php متعددی هم بسط یافته‌اند که می‌توانند در هنگام طراحی سایت با php مورد به کار گیری قرار گیرند . 

زبان‌های 
دیگر قابل استفاده برای طراحی سایت اگر چه عمده سایت‌های جان دار در اینترنت با لهجه php توسعه و گسترش پیدا کرده‌اند البته php مدام شایسته ترین مورد برای پباده سازی وب سایت جدید به اکانت نمی‌آید . بسته به حالت پروژه و نیازمندی‌های آن ممکن میباشد برای بعضی پروژه‌ها زبان‌ها و روش‌های دیگر برنامه‌نویسی گزینه‌ی بهتری به حساب آیند . انتخاب میان تکنولوژی و گویش مطلوب برای طراحی سایت سفارشی، به تخصص هم‌زمان در فناوری‌های گوناگون مستمند می‌باشد تا بتوان مزایا و معایب هر یک را به چهره بی‌طرفانه و تنها با در لحاظ گرفتن نیازمندی‌های پروژه بررسی و بر اساس آن به نتیجه‌ی بهینه دست پیدا کرد . 
در گزینش زبان و راه و روش برنامه‌نویسی، فقط دلیل زمینه توجه، نیازمندی‌های پروژه و توانایی‌ها و ویژگی‌های زبان برنامه‌نویسی مورد اعتنا قرار نمی‌گیرد . از دست اندرکاران کلیدی دیگر، قابلیت و امکان توسعه و هزینه‌ی تعمیر و نگهداری پروژه در آتی میباشد که می‌بایست در تصمیم‌گیری با وزن مناسب لحاظ گردند . 

بعضا 
از زبان‌های مرسوم دیگر که در طراحی وبسایت اینترنتی موضوع استعمال قرار می‌گیرند عبارتند از: 
ASP .NET 
python 
Java 
برای بررسی تجهیزات php در مقایسه با ASP .NET اینجا کلیک نمایید . 

میخواهید 
یک تارنما بر پایه php داشته باشید ؟ اگر قصد دارید یک کسب و کار اینترتنی نو یا این که یک وبسایت اینترنتی نو طراحی نمایید و گویش php را برای ادامه کار تعیین کرده‌اید، برای مشورت بدون‌پول و گزینش بعد ها پروژه‌های مختلف برنامه‌نویسی و پباده سازی سایت، با ما تماس بگیرید . 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 203 تاريخ : دوشنبه 31 تير 1398 ساعت: 12:12

برنامه نویسی سه لایه به سه بخش جداازهم تقسیم می شود و هر بخش دارای وظیفه منحصر به خود است . مزایای برنامه نویسی سه لایه زیاد زیاد می باشد . 

طراحی سایت در مشهد

به طور کلی وقتی کلام از برنامه نویسی سه لایه است، یعنی کل برنامه به چندین بخش تقسیم می شود . تقسیم پذیری به دو فیس فیزیکی یا این که منطقی رخداد می افتد . برای هر بخش وظیفه خاصی متمایز از بخش دیگر توصیف می شود . در این مقاله می خوا هیم در قضیه برنامه نویسی سه لایه کلام کنیم و وظیفه هر بخش را به طور ظریف زمینه نظارت قرار دهیم . 

بررسی 
لایه presentation در برنامه نویسی سه لایه 
این لایه گزیده از نرم افزار هست که وظیفه رابطه با استفاده کننده را دارااست . اسم دیگری که برای این لایه در نظر گرفته شده میباشد اینترفیس هست . در واقع داده ها به طور ظریف به استفاده کننده پایانی سناریو داده می شود و اذن داده خواهد شد تا کاربر بتواند با داده ها ارتباط بگیرد . 

به لحاظ شما این لایه چه گزینش هایی دارد؟ به طور کلی دو گزینش مهم برای ساختن لایه نمایش وجود دارااست که در واقع بر مبنا فرم های ویندوزی یا وبی استوار است . در لحاظ داشته باشید که با به کارگیری از ویندوز فرم ها می توانایی برنامه های دسکتاپ فرم محور بسازید . 

برنامه هایی که به فیس فرمی می‌باشند می توانند المان های رابط کاربری دوچندان غنی را به کاربر سفارش دهد . وجود در دست گرفتن هایی مثل دیتاپرید، دیتالیست و همینطور روزنگار سبب می شود که رابط کاربری توانا شده و ولی با اندازه کمی کد هم پا باشد . 

 

لایه 
business در برنامه نویسی سه لایه 
در نظر داشته باشید که هنگامی داده ای از سوی استفاده کننده اعلام می شود، نیاز به اعتبار سنجی داراست و این عمل به وسیله لایه دوم چهره می پذیرد . این لایه دارنده یک سری بخش است، در واقع بخش اعتبار سنجی غیر وابسته از گردش فعالیت کار می کند و بخشی هم برای چک کارها استفاده کننده در حیث گرفته گردیده هست . برای طراحی این لایه نیاز به کامپوننت های دات نت می باشد و اما بر روی کارآیی هم زیاد تأثیرگذار خواهد بود . تمامی وب سرویس های asp .net می توانند خویش به تیتر لایه businessعمل کنند اما بایستی در نظر داشته باشید که در هر قوانینی نمی توانید از آن به تیتر جایگزین کامپوننت ها استعمال نمائید . وب سرویس ها را تنها وقتی می توانید استعمال کنید که فرآیند اعتبارسنجی بیرون از شبکه شما فیس پذیرد . 

کامپوننت ها می توانند بر روی یک سری خودرو توزیع شود و برای ماندن بر روی اتومبیل های شبیه نیازی به فرایند اضافه خیس ندارند . 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 215 تاريخ : يکشنبه 30 تير 1398 ساعت: 13:00

Favicon که مختصر گردیده ی عبارت “favorite icon” (آیکن زمینه علاقه) می باشد، ممکن است با تیتر آیکن وبسایت نیز شناخته شود . اگر همین الان به کاغذ ی مرورگر خویش نگاه کنید، مطلقا یک‌سری فاوآیکن را مشاهده خواهید کرد . 

طراحی سایت در مشهد
به هر حال، ممکن هست هیچگاه به صورت هوشیار و خودآگاه متوجه فاوآیکن ها نشوید، ممکن میباشد اصلا ندانید آنها چه میباشند یا چه کاری انجام می دهند . 
پس یک فاوآیکن چه میباشد و چرا تارنما وردپرسی شما به آنان نیاز دارد؟ 
در این مقاله، ما دقیقا توضیح خواهیم بخشید که favicon چه می باشد و چگونه می تواند برای کسب و کار یا وب سایت شما اثرگذار و دارای منفعت واقع شود . آن گاه تحلیل خوا‌هیم کرد که چگونه می بضاعت خیلی سرعت بالا و راحت یک فاوآیکن به تارنما وردپرسی بیشتر کرد . 

Favicon 
چیست؟ فاوآیکن یک آیکن هست که در تب مرورگر، در کنار عنوان یک ورقه ی تارنما سناریو داده می شود . Favicon ها را همینطور می بضاعت در کنار نام یک سایت در لیستی از وب سایت های بوک مارک گردیده هم مشاهده کرد . همچنین از آن‌ها به عنوان آیکن های اپلیکیشن هم استفاده می شود . 

فاوآیکن ها معمولا تصویر لوگوی سایتی که دارای ارتباط با آن می‌باشند را سناریو می دهند . به هر حال، همچنین ممکن است دارنده چهره ای باشند که به مارک یا این که سبک و متاع یک وبسایت دارای ربط باشد، ولی درصورتی که آن تصویر از لوگوی تارنما یا کمپانی مناسب خیس باشد . هنگامی یک Favicon گزینش می شود، نباید دیگر تغییر تحول کند، مگراینکه کسب و کار شما در معرض مراحل تغییر مارک قرار بگیرد . در این صورت، بازدید کنندگان از وب سایت شما با فاوآیکن شما آشنا می شوند و زمانی آن را در هر تب مرورگری ببینند، خیلی سهل وآسان تشخیصش می دهند . 

اهمیت 
به کار گیری از فاوآیکن Favicon3 

فاوآیکنها به طور کامل به مقوله ی بازاریابی بصری و رابطه با بازدید کنندگان از تارنما مربوط می شوند . بیش تر کردن یک Favicon، سبب می شود مخاطبان شما بتوانند به طور ناخودآگاه و سریع، تارنما WordPress شما را در انبوهی از اپلیکیشن ها یا صفحه ها وب تشخیص دهند . 

این آشنایی مخاطب با Favicon شما، به مخاطبانتان امداد می نماید خیلی پرسرعت و آسوده شما را پیدا نمایند . همینطور به یوزرها یاد‌آوری می نماید که وب سایت شما وجود دارد، در درحال حاضر عمل و ثمره دادن هست و میزان ترافیک و تعداد مخاطبان شما روز به روز در هم اکنون ارتقاء می باشد . در نهایت، یک فاوآیکن به سایت شما کمک می نماید در رقابت سنگین وزن کسب و کارها قابل شناسایی بوده و به تیتر یک مبداء دارای اعتبار شناخته شود . 

همان طور که مشاهده می کنید، مزایای به کار گیری از فاوآیکن مضاعف فراوان هستند . 
بنابراین، هم اکنون اجازه دهید بفهمیم که چه طور می توانایی یک Favicon ایجاد کرد و آن را به وبسایت WordPress اضافه کرد… 
ساخت 
یک فاویکن اولین گام در پروسه ساخت فاوآیکن ، ساختن یک تصویر مطلوب است . همان گونه که قبلا اشاره شد، وضعیت ایده آل این میباشد که فاوآیکن می بایست تصویر مشابه با لوگوی وب سایت شما داشته باشد، تا بازدید کنندگان بتوانند سریعا آن را شناسایی نمایند . 

به هر حال، گاهی به حافظه وجود لوگوهای پیچیده، این دستور می تواند سبب ساز به تولید یک فاوآیکن نامشخص و منگ کننده شود . در حالتی که با این معضل رو به رو هستید، باید لوگوی خویش را بی آلایش سازی کنید یا از یک تصویر گوناگون استعمال نمایید . مطلقا چهره یی انتخاب فرمائید که نشان دهنده ی کسب و کار شما باشد و مشخصا برند شما را منعکس کند . 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 225 تاريخ : شنبه 29 تير 1398 ساعت: 14:23

تفاوت 
سرور مجازی و سرور اختصاصی سرور 
مخصوص ( Dedicated Server ) به کامپیوتری گفته می شود که در یک دیتاسنتر ۲۴ ساعته شفاف و به اینترنت متصل می باشد 
و مشقت بار افزار آن منحصر به فرد سرور و بسیار قوی خیس از سیستم های خانگی می باشد . 

طراحی سایت در مشهد

ویژگی 
های سرور اختصاصی 
داشتن منابع به طور کامل منحصر به فرد و مستقل اقتدار 
بالای پردازش اطلاعات – پورت شبکه و پهنای باند غیروابسته و قوی نصب 
برنامه های دلخواه بر روی سرور اعمال 
تنظیمات و کانفیگ دلخواه بر روی سرور از آن‌ جا که در این روش، تمام فضای هارد ‌دیسک سرور به طور کامل و هم پهنای باند قابل توجهی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد، امکانات متنوعی برای یک اداره تبارک آماده می‌ آورد . از آن پاراگراف میتوان به فضای ذخیره سازی زیاد بیش‌تر از معمول، ایجاد مقر های اینترنتی متعدد، پهنای باند فراوان قابل توجه، تأمین بستر ترافیک ماهانه‌ی بیش از میزان معمول، احاطه و کنترل بدون نقص بر روی سرور اختصاص یافته، آزادی در نصب نرم‌افزارهای دلخواه بر روی سرور ، تهیه ورژن حامی از اطلاعات و داده‌های سازمان در هر مقطع دلخواه و آزادی در مدیریت محتوای سرور اشاره نمود . 

بهره‌ مندی از این ویژگی‌ ها باعث گردیده است تا اکثری از سازمان‌های والا داشتن یک سرور مخصوص را در راءس داده‌ای (Data Center) ایمن و مطمئن دوچندان به صرفه‌ تر از استعمال از اطراف بر روی سرور های اشتراکی بدانند . 

البته فقط کاربرد سرور های منحصر به فرد محدود به سازمان ها و یا کمپانی های تبارک نمی شود . 

بلکه به وسیله صاحبان اینترنت وب سایت های دانلود و یا این که صاحبان بازی های آنلاین هم برای ایجاد گیم سرورها (سرور های بازی) با بازدید بالا که اغلب به فضای ذخیره سازی و پهنای باند بیشتری نیاز دارا هستند می تواند زمینه استفاده قرار گیرد . 

ویژگی 
های سرور مجازی و تفاوت آن با سرور اختصاصی در سرور مجازی cpu، RAM و هسته سیستم بین سرورهای مجازی موجود تقسیم گردیده و بصورت اشتراکی میان سرور مجازی های جان دار روی آن سیستم می باشد . 

در سرورهای مجازی ( VPS ) سرور ها موارد مشترک متعددی با یکدیگر دارند . 

و این موضوع می تواند مشکلاتی را برای یوزرها تولید کند . 

اما سرور های منحصر از یکدیگر به طور کامل جداازهم می باشند و به کاربران هسته پردازشی مخصوص می دهند . 

در واقع یک عدد از مهترین مزیت سرورهای منحصر به فرد استفاده از هسته کرنل منحصر به فرد برای هر سرور می باشد . 

مزیت دیگر سرورهای منحصربه‌فرد نسبت به سرور مجازی این میباشد که برای سرورهای منحصر به فرد محدودیتی در منابع طاقت فرسا افزاری در حیث گرفته نمی شود . 

به این شکل که که یک سرور به رخ بی نقص و فیزیکی در اختیار استفاده کننده قرار داده می شود . 

و کاربر می تواند مطابق میل و ذوق خود آن را رئیس کند . 

اما روش رئیس سرورهای اختصاصی نظیر سرور مجازی می باشد و هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند . 

سرورهای مجازی هم از روی یک سرور منحصر به شما داده می شود . 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 229 تاريخ : پنجشنبه 27 تير 1398 ساعت: 12:44

فراگیری ثبت دامنه .ir 
در ایرنیک 
قبل از ادامه مطالعه مطلب تولید وبسایت ir و شروع این مقاله خوب تر است با ایرنیک آشنا گردید . مقر فیزیک نظری IRNIC؛ کارگزار تصویب دامنه های ملی در جمهوری اسلامی ایران میباشد که اشکال شناسه های نیک یا NIC- Handle را برای یوزرها ارائه می دهد . 

مثل هر عمل دیگری برای ثبت دامنه های ملی حالت و ضوابط خاصی وجود داراست که کلیه بوسیله ایرنیک گزینش شده اند . تمام یوزرها برای ثبت دامنه های ملی با پسوند های گوناگون مکلف هستند که در مقدمه به عضویت در این وبسایت و تصویب یک شناسه ی nic با دقت به دسته پسوند دامنه ای که نیاز به تصویب آن دارا‌هستند اقدام نمایند . در لحاظ داشته باشید که این شناسه بدون‌پول می باشد و برای ساخت آن و تولید تارنما ir نیاز به پرداخت هزینه و صرف برهه زمانی زیادی ندارید . 

طراحی سایت در مشهد

روش تصویب دامنه ir . 
در ایرنیک 
در ایتدا می بایست با مراجعه به سایت ایرنیک برای خویش یک شناسه nic تولید فرمائید . پس از این که این شناسه را ساخت و دریافت کردید می توانید دامنه خویش را ثبت فرمائید . در ادامه به یادگرفتن ساخت سایت ir می پردازیم . 

برای این که دامنه خود را در ایرنیک تصویب کنید، به شیوه پایین عمل می فرمائید و مراحل را پشت سر هم دادمه می دهید . 

در اولین قدم وارد وبسایت nic به نشانی nic .ir می شوید . 
اکنون بر روی منوی « مشخصه های شناسه » کلیک کنید و زیر منوی « ورود » را تعیین کنید . 
در سطح سوم به سامانه وارد می گردید . درحال حاضر این داده ها را می بایست با اعتنا لبریز فرمائید . 
شناسه 
یا پست الکترونیک گذرواژه 
کد 
کپچا پس از این‌که این مورد ها را تکمیل کردید دکمه ی «ورود» را کلیک کنید . 

در تراز چهارم وارد پنل ایرنیک خود می گردید . در این پنل منوهای بخش اعظمی وجود دارد که ما اکنون با همه آن ها کار نداریم و فقط منوی <<دامنه>> موضوع نیاز ما هست . 
پس بر روی منوی « دامنه ها » کلیک کنید و ذیل منوی « تصویب دامنه » را گزینش فرمایید . 

در سطح پنجم وارد کاغذ ثبت دامنه می گردید . که باید موردها پایین را در قسمت نام دامنه تکمیل فرمائید . 
پسوند: پسوند موضوع لحاظ خویش را انتخاب نمائید که در این مقاله ما با پسوند ir فعالیت داریم . 
پس پسوند ir را انتخاب کنید نام دامنه: در فیلد کنار پسوند، بایستی نام دامنه ی مورد حیث خود را سوای www و پسوند وارد فرمایید . 
بر روی دکمه ی « تحلیل مو جود بودن دامنه » کلیک کنید و چشم به راه بمانید . 
در شرای خوش بخت باشید و دامنه قضیه نظرتان پیش از این استعمال نشده باشد و تصویب شود به مرحله ششم وارد می گردید . در این مرحله بایستی مدت بازه زمانی تصویب و رابط های دامنه را مشخص نمائید . 
مدت: دامنه را می توانید به رخ 12 ماه یا 60 ماهه ثبت نمایید . 
رابط ها: مالک امتیاز و رابط های دامنه را در این بخش می توانید تعیین کنید . 
که اگر بر روی « خودم » تهیه و تنظیم نمائید فقط خودتان می توانید با شناسه ی خودتان به دامنه دسترسی داشته باشید ولی در حالتی که بر روی رابط های شخص دیگری (مثلا نماینده ی فروش ایرنیک که از آن هاست تهیه کرده اید) آن فرد هم می تواند به دامنه دسترسی داشته باشد و می توانید بقیه اقدامات مانند تمدید دامنه و … را از طرز نمایندگان ایرنیک نیز انجام دهید . 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 238 تاريخ : چهارشنبه 26 تير 1398 ساعت: 13:28

در صورتیکه می خواهید یک وب سایت برنده و تاثیرگذار در زمینه کاری خود داشته باشید، همپا لیداوب باشید تا با رعایت اصولی که بیان می‌کنیم، درخشش تارنما خود را یکسری برابر فرمایید . 

همواره یک عدد از عامل ها دارای اهمیت در کسب و فعالیت اینترنتی موثر و یار با درآمد عالی، داشتن یک وب سایت پیروز خواهد بود . 
سایتی که بتواند مخاطب Google را با استفاده از نرخ تبدیل به مشتری تارنما شما تبدیل کند، مطلقا همراه با ویژگی‌هایی می باشد که نمیتوان از آن‌ها به راحتی عبور کرد . ادامه این مقاله را در لیداوب دنبال نمائید تا با ویژگی‌های‌ یک تارنما موفق، آشنا شویم . 

طراحی سایت در مشهد

۱ . 
انگیزه گذاری خصوصیت 
یک وبسایت غالب و تعیین هدف 
اولی و مهم ترین دلیل کلیدی در خصوصیت یک وبسایت چیره یا کسب موفقیت در هر چیزی، هدف است . پس گذشته از به راه و روش پرتاب کردن وب‌سایتی که دوست دارید، مطلقا هدف را برای خودتان تعریف فرمایید . 
تاسیس یک سایت برای گذراندن وقت ها فراغت یا تاسیس آن برای انجام یک سرویس به همراه یک درآمد عالی، دو هدفی است که تماما با نیز فرق دارند . پس گزینش هدف، در آغاز زیاد حیاتی می باشد . 

۲ . 
آیا فعال سازی سایت، تاثیر گذار خواهد بود؟ ویژگی‌ 
یک وب سایت چیره و عاملی مضاعف مهم در داشتن مشتریان وفاداری که قرار می باشد همواره در کنار وب سایت ما باشند، این هست که تاءمل کنیم و ببینیم که حقیقتا آیا موضوعی که قرار میباشد در سایت خودمان به آن بپردازیم، چقدر تاثیر مثب روی مخاطب می‌گذارد؟
۳ . 
گزینش یک راهکار در داشتن لغات کلیدی خصوصیت 
یک وبسایت چیره و راهکار عبارات کلیدی 
ویژگی یک وب سایت غالب که می بایست مسلما آن را رعایت نمائید این است که سایت شما قرار می باشد در چه حوزه‌ای فعالیت کند؟ آنگاه بایستی کلمات اصلی را در حوزه کاری خویش مشخص نمایید و انتخاب کنید که این کلمه ها قرار میباشند در سایت شما چه نقشی را ایفا نمایند . 
قرار است، یک دسته‌بندی جدا باشند؟ یا این که به تیتر یک زیردسته قرار می‌باشد کار کنند؟ آیا استراتژی شما برای آن واژه این می‌باشد که برچسب یا تگ باشند . 
یک مثال بزنیم . برای مثال می‌خواهیم در رابطه مسئله فراگیری طراحی وب، یک تارنما فعال سازی کنیم . به نظر شما لغت ها کلیدی در داشتن همچین وب سایت یا این که حوزه کاری چیست؟ برای مثال اصول سئو، برنامه‌نویسی، زبان‌های برنامه‌نویسی، پباده سازی اینترنت و . . . 
هم اکنون 
بایستی بنشینیم و گزینش کنیم که قرار می باشد چه گونه در وب‌سایت ما این عبارات به سناریو درآیند؟ آیا به عنوان مثال اصول سئو، قرار می‌باشد که یک «دسته» قطع باشد یا این که قرار می باشد «زیردسته‌ی» پباده سازی وب قرار بگیرد؟ یا راهکار شما به این جور میباشد که می خواهید این واژه و کلمه را به تیتر «برچسب» گزینش نمایید . 

۴ . 
به کارگیری از یک دامنه و هاست خوب 

هاست 
و دامنه 

 


تعیین یک فضای مناسب به تیتر هاست که به خیر از وبسایت شما میزبانی کرده و پشتیبانی از آن را خوب انجام دهد، خصوصیت یک وبسایت موفق هست . 
آدرس وب سایت خویش را به گونه‌ای انتخاب فرمائید که مخاطب شما خیلی عالی با آن رابطه برقرار کند . این که بخواهیم فقط با یک خصوصی حروف، یک کلمه ساخته و آن را دامنه وب سایت خود قرار دهیم و آنگاه آن را به یک هاستینگ نامطمئن بسپاریم، به روزهای نهایی عمر سایت، نزدیک‌تر خوا هیم شد . 

۵ . 
استعمال از یک لوگو یا این که آرم خصوصیت 
یک وب سایت پیروز و طراحی لوگو 
همیشه یک تصویر، عکس، صحنه و . . . خیلی قادر است تاثیری بیشتر از هزاران متن در ذهن ما داشته باشد . 
پس برای سایتی که در اختیار دارید، آغاز تاءمل کنید و با تصوری که دارید، یک لوگو بر مبنا محتوا و اهدافی که به دنبالش هستید، بسازید . 
به این مورد تامل نمایید که هنگامی اسمی از Google می‌آوریم، شاید اولین چیزی که از آن در ذهن ما نقش می‌بندد، تصویر آن خواهد بود . پس این شرایط خوب را از دست ندهید . با یک لوگوی مناسب و زیبا، علاوه بر داشتن ویژگی یک سایت موفق، مدام در ذهن مخاطب خویش مرور گردید . 

۶ . 
اعتنا به ویژگی‌های ظاهری سایت 

ویژگی 
وب سایت موفق 

 


تاثیر به کارگیری از عکس‌های زیبا و با کیفیت، فونت‌های زیبا و یا این که هرگونه نکته‌ای که مربوط به ظواهر وبسایت است، سبب می‌شود تا رابط کاربری (UI) بهتری را برای مخاطب خود ساخت نمایید . 
برای نمونه همگی شما وقتی که اسم یوتیوب می‌آید، ناخوآگاه رنگ قرمزی که در این وبسایت میباشد را به یاد می‌آورید . همانگونه که مشاهده می‌کنید، انتخاب یک رنگ که ممکن است خیلی معمولی به لحاظ بیاید، به چه شکل می تواند در تاثیر یک سایت در دنیا مفید باشد . 
پس به ظواهر وب سایت خویش اهمیت بدهید ولی خیر به گونه‌ای افراطی! قرار می‌باشد که تارنما داشته باشیم نه نمایشگاهی از فونت‌ها و رنگ‌های زیبا، پس معتدل اخلاق نمایید تا بهترین سود را بگیرید . 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 216 تاريخ : سه شنبه 25 تير 1398 ساعت: 12:56

شیوه های 
ارتقاء بازدید سایت هنگامی دعوا از برد یا باخت یک اینترنت سایت به در میان می‌آید، ممکن است در نگاه اول کاربردی و قابل استفاده بودن آن بیشتر از طراحی بصری به دیده بیاید . اما امروزه، معیارها تغییر و تحول کرده می‌باشد و روش جذب کاربرانِ بخش اعظم به وبسایت و ماندگاری آن ها را در پباده سازی کاربر محور تارنما می دانند . در حالتی که به دنبال طراحی مؤثر وب سایت هستید، اضطراری هست اصول و مقررات دارای ارتباط با آن را بدانید . به کارگیری این اصول، به شما امداد می‌نماید تارنما خویش را هوشمندانه‌تر طراحی فرمائید و همزمان پروسه ارائه داده ها در وب سایت شما به آسانی چهره خواهد گرفت . با این حال برای انجام این کار لازم میباشد خویش را به جای کاربران بگذارید و از روءیت کرد آن ها به سایت نگاه کنید . همچنین بایستی طریق تعامل آنها با وب سایت و الگوهای رفتاری حیاتی آن ها را هم بدانید . در این مقاله، قصد داریم شما را با ضوابط حیاتی طراحی سایت آشنا کنیم . 

طراحی سایت در مشهد

مالک 
سایت شوید 


قانون 
شماره 1: یوزرها خود را بشناسید در حالتی که دقت کنید، متوجه میشوید که یوزرها وب سایت، از لحاظ رفتاری مشابه مشتریان دکان هستند . آن‌ها نگاهی به صفحه ها اینترنت می‌اندازند، آنان را به بالا و زیر می برند و بر روی لینک‌هایی کلیک می‌نمایند که به لحاظ خودشان موءثر یا این که جالب میباشند . با این حال، درصورتی که کاغذ جدید، نتواند انتظارات آن ها را برآورده کند، آنها بلافاصله، روی دکمه رجوع کلیک می‌نمایند و مراحل جست و جوی خویش را در صفحه ها دیگر تارنما شما ادامه میدهند . در بدترین حالت، آنها سایت شما را کنار گذاشتن کرده و عملیات جست و جو را در اینترنت سایت‌های دیگر ادامه می دهند . خلاصه این که بخش قابل توجهی از صفحه اینترنت شما را نادیده می‌گیرند . 
در ارتباط با قانون شماره 1، لازم هست به این نکات نیز اعتنا کنید: 
• 
یوزرها به کیفیت و اعتبار وب سایت اهمیت می‌دهند کیفیت و اعتبار، دو خصوصیت مهمی می‌باشند که برای کاربران مضاعف کلیدی میباشند . هر چند ضعف در طراحی وب سایت و وجود تبلیغات مضاعف در آن، سبب ساز سلب دقت کاربران اینترنت می‌شود، اما در حالتی که کیفیت محتوای وبسایت شما بالا باشد، آنان هم با این دو مسئله کنار خواهند آمد . به همین حافظه می‌باشد که اینترنت سایت‌هایی که پباده سازی چندن خیر و خوبی ندارند، با تولید محتوای با کیفیت، در بالای صفحه نتایج جست و جوی گوگل قرار گرفته و ترافیک متعددی را دریافت می‌کنند . بنابراین، در‌صورتی‌که امور پباده سازی وب وب سایت خود را به شرکت‌های فعال در این حوزه سپرده‌اید، طرحی که برای شما ساخت می‌کنند، حتماً باید محتوای شما را پشتیبانی کند . 

• 
یوزرها به محتوای صفحه، به طور سطحی نگاه می‌کنند همانگونه که قبلاً نیز گفتیم، کاربران محتوای وبسایت شما را نمی‌خوانند، بلکه صرفاً به طور سطحی به آن نگاه می نمایند . آنان صرفاً با جست و جوی بعضا از انکرتکست ها یا این که نقاط ثابتی که آنها را در محتوای صفحه شما جا به جا می‌کند، کاغذ اینترنت شما را تحلیل خواهند کرد . با به کار گیری از هیت مپ یا نقشه‌های حرارتی می‌توانید پی ببرید کاربران چطور محتوای وب سایت شما را خوانده‌اند . هیت مپ، به داده‌های گرافیکی و رنگی گفته می گردد که با کمک آن می توانید خوی کاربران را ذیل لحاظ بگیرید . بر اساس نتیجه تحقیق تیم نیلسِن نورمن، یوزرها آنلاین، محتوای متنی را با یک الگوی F صورت می خوانند . 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 217 تاريخ : دوشنبه 24 تير 1398 ساعت: 12:39

منو‌های هر سایتی یک عدد از مهم‌تر‌‎ین بخش‌های آن را تشکیل میدهند که دسترسی کاربران به بخش‌های مختلف سایت را آسوده می نمایند . در صورتیکه شما هم یکی از مدیران یا حتی از کاربران وب سایت باشید، مطلقا از اهمیت وجود منو‌ها در سایت‌های متعدد اطلاع دارید . 

فرض نمایید شما یک عدد از مدیران وب‌سایت میباشید و‌ میخواهید لینک‌های با اهمیت خود را در دسترس یوزرها تارنما قرار دهید! برای انجام چنین کاری دست به انجام چه کاری می‌زنید؟ مطلقا برای انجام چنین موردی در تارنما مبادرت به درج لینک‌ها در منوهای وب سایت می کنید تا کاربران بتوانند آن را در هر صفحه‌ای از سایت که قرار دارا هستند مشاهده کنند و با یک کلیک به برگه موردنظر خود منتقل شوند . 

طراحی سایت در مشهد

آموزش 
ایجاد مگامنو در وردپرس با افزونه Max Mega Menu همینطور فرض فرمائید به عنوان یک کاربر وارد یک تارنما شده‌اید و نیاز به بخش خاصی از تارنما پیدا می‌کنید . در اولی زمان به سراغ منوهای موجود در این وب سایت میروید و در این بخش مبادرت به کاوش برگه موردنظر خویش میکنید . حال در صورتیکه تارنما موردنظر فهرستی را برای کاربر در حیث نگرفته باشد، بدون شک شما هم با مشکل مواجه خواهید شد و نمی‌توانید به کاغذ موردنظر خویش دسترسی پیدا نمائید . 

تا اینجای کار حتما متوجه اهمیت این بخش از عناصر وب، یعنی منوها و فهرست‌های مسئله به کار گیری در وبسایت شده‌اید . در ادامه این مطلب قصد داریم یکی از شایسته ترین افزونه‌های وردپرس را جهت تولید منوی عمودی در وردپرس داریم که توسط آن قادر به ایجاد اشکال منو و زیرمنو به فیس عمودی و شناور در وبسایت وردپرسی خویش خواهید بود . 

افزونه 
وردپرس WordPress Menu Vertical پلاگین وردپرس WordPress Menu Vertical یک پلاگین حرفه‌ای و کاربردی برای وردپرس هست که با به کار گیری از آن قدرتمند به تولید گونه های منوهای شناور به چهره عمودی در وبسایت وردپرسی خود خواهید بود . این پلاگین توانسته می باشد از دربین +۱,۰۰۰ نصب خویش امتیاز ۲/۸ از ۵ را به خود اختصاص دهد . 

برخی 
از ویژگی‌های پلاگین WordPress Menu Vertical قابلیت و امکان 
ایجاد اشکال منو به رخ عمودی امکان 
ایجاد منو به چهره تماما شناور قابلیت و امکان 
نمایش منوها در تمامی صفحات سایت قابلیت و امکان 
شخصی‌سازی بی نقص عناصر تولید کننده منوها قابلیت و امکان 
استعمال به فیس اثبات در وردپرس سازش 
بدون نقص با بخش فهرست‌های وردپرس پشتیبانی 
از منوهای تولید گردیده بوسیله وردپرس پشتیبانی 
از زیرمنوها ظواهر 
قشنگ و حرفه‌ای قابلیت 
سناریو در بخش راست یا چپ وب‌سایت نصب 
و فعال‌ساز‌ی پلاگین WordPress Menu Vertical برای به کارگیری از این پلاگین مقدمه از روش مخزن وردپرس و یا بخش افزودن پلاگین در پیشخوان وردپرس اقدام به نصب و فعال‌سازی آن فرمائید . 

برای به کار گیری از افزونه مقدمه بایستی از روش بخش فهرست‌ها مبادرت به ساخت منو کنید . برای تولید منو کافی هست وارد بخش نمایش> فهرست گردید تا صفحه‌ای مطابق کاغذ پایین برای شما نمایش داده شود . 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 210 تاريخ : يکشنبه 23 تير 1398 ساعت: 12:52

یک عدد از متداول‌ترین سوالاتی که در رابطه پباده سازی وبسایت از سمت مشتریان پرسیده می‌شود، درباره انتخاب زبان برنامه نویسی بوده و این که تارنما مسئله نظرشان را با چه گویش و پلت فرمی پباده سازی نمایند . در این مقاله به بررسی پباده سازی تارنما با وردپرس و ابلاغ معایب و مزایای آن پرداخته‌ایم . وردپرس در مقدمه سیستمی بود که برای وب لاگ نویسی موضوع استعمال قرار می‌گرفت . اما بعد ها تبدیل به سیستم مدیریت محتوا شد و در هم اکنون حاضر تعداد دوچندان زیادی از سایت‌ها از این سیستم استعمال می کنند . وردپرس با لهجه برنامه نویسی PHP متن گردیده و به عامل داشتن پلاگین‌های متنوع، توانسته بسیاری از نیازهای مشتریان را مرتفع نماید . برای داشتن یک سایت وردپرسی خوبتر هست از هاست‌های لینوکسی استعمال کرد . البته بعضا از شرکت‌های ارائه دهنده سرویس‌های میزبانی وب، هاست‌های وردپرسی را در سبد تولیدها خویش قرار داده‌اند که در ادامه در رابطه این مسئله هم مشاجره خواهد شد . 

طراحی سایت در مشهد
مزایای پلتفرم وردپرس عبارت است از: 
۱ . 
وردپرس یک پلتفرم نوشته گشوده (open source) است متن باز بودن وردپرس به این معناست که بسط دهندگان وب می‌توانند کدهای زمینه لحاظ خود را به آن اضافه کنند و آن را در اختیار بقیه اشخاص قرار دهند . بدین ترتیب اشخاص برای پباده سازی یک سایت وردپرسی نیازی به کدنویسی از پایه را نخواهند داشت . این امکان جزو مزایای وردپرس محسوب می شود البته می بایست به این نکته نیز توجه داشت که این مسئله می‌تواند تا حدی امنیت تارنما و تلاش آن را به مخاطره انداخته و استعمال از کدهای معیوب که به وسیله بقیه افراد متن مش شود قادر است موجب عدم کارایی صحیح اینترنت وب سایت گردد . 

۲ . 
آسانی در طراحی و سهولت در مدیریت وب سایت با وردپرس هر فردی با دست‌کم اطلاعات فنی در موضوع برنامه نویسی می‌تواند وردپرس را نصب و قالب دلخواه خود را پیاده سازی نماید . همچنین وردپرس به ادله دارا بودن یک رابط بصری توانسته فرایند بیشتر کردن صفحه ها جدید، مدیریت پست‌ها، آپلود تصاویر و … را بیش از پیش سهل و آسان نماید . برای ایجاد یک وبسایت وردپرسی فقط به یک مرورگر متصل به اینترنت نیاز میباشد و طراح به راحتی میتواند فعالیت پباده سازی خود را آغاز کند . 

۳ . 
تنوع در افزونه‌ها (plug –in) یک عدد از مهم‌ترین مزیت‌های وردپرس، داشتن تعداد زیادی پلاگین است . هر شخص بنا بر نیاز خویش می‌تواند از این افزونه‌ها به کارگیری نماید . بیشتر این افزونه‌ها به صورت بدون پول ارائه شده‌اند و افزونه‌های غیر بدون پول نیز با بها منطقی و مطلوب در اختیار طراحان قرار گرفته می‌باشد . 

۴ . 
قابلیت و امکان بسط پذیری معمولی و سریع با وردپرس هر طراح میتواند به راحتی و با صرف دست کم زمان، تارنما خود را بسط داده و با نصب افزونه‌های مختلف، بر همت وبسایت خویش بیافزاید . همچنین با اعتنا به اینکه وردپرس در مقدمه برای وبلاگ نویسی تولید شده، قابلیت‌های بلاگ نویسی بالایی دارد که در این فی مابین می‌توان به راه اندازی اشتراک ایمیل Rss در وبلاگ، قابلیت و امکان تصویب کامنت به وسیله بازدیدکنندگان و … اشاره کرد . 

 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 212 تاريخ : شنبه 22 تير 1398 ساعت: 13:55

توسعه‌دهنده 
خوبتر و کارآمدتر کلیه ما میدانیم که اصول برنامه‌نویسی کامپیوتر تغییری نمی‌کنند و همگی آن‌ها با بلوک‌های ساختاری مشترک ساخته میگردند (if/else، variables/arrays، for loops، functions و OOP)، البته راه‌کاری که هر لهجه و فریم‌ورک برای حل معضلات استعمال میکنند (به ادله هدف‌های مختلف بهینه‌سازی) منحصربه‌فرد به فرد میباشد . به تیتر مثال، پایتون چون از توابع و کتابخانه‌های عالی برای تجزیه و ارزیابی مجموعه‌های زیادی از داده‌ها برخوردار است، به شدت توسط مهندسان و دیتا ساینتیست‌ها مورد استعمال قرار گرفت . جاوا و #C گویش برنامه نویسی تراز تحت می باشند که ما می بایست در مسئله انواع داده‌ها و اطلاعاتی که در یک متغیر ذخیره می‌کنیم، ظریف باشیم . زبان #C یک لهجه امروزی زیبا می باشد که از پلتفرم‌های گوناگون (مانند Java) پشتیبانی می‌نماید . از سوی دیگر، زبان Node، بر خلاف #C و جاوا، صرفا برای اداره کردن درخواست‌های اینترنت سرور و در شیوه اتصال به سوکت ساخته گردیده هست . چه بسا در حالا حاضر، گرچه بعضا از زبان‌های برنامه‌نویسی در درحال حاضر رسیدن به این فرمان با اهمیت می باشند ولی Node هنوز نیز گویش چیره برای ایجاد اتصال سوکت در برهه زمانی واقعی (Real-Time) است (جایی که Node از Ajax یک سری هزار برابر بهتر فعالیت می‌کند) . 

طراحی سایت در مشهد

نتیجه‌گیری 
در نهایت، یادگیری ۳ استک شبیه به داشتن گروه ابزارهای مختلف در یک باکس ابزار میباشد . پی بردن چگونگی به کارگیری از زبان‌های برنامه‌نویسی و فریم‌ورک‌های متعدد به شما یاری مینماید رویکرد حل خلاقانه‌ای برای مشکل‌ها خویش ساخت فرمائید که شاید اگر شما فقط یک لهجه برنامه نویسی را می‌دانستید، رسیدن به این امر ممکن کمبود . 
معایب 
جاوا اسکریپت از 
پاراگراف معایب جاوا اسکریپت می بضاعت موارد برتر زیر را بر شمرد: نماید بودن در زمان اجرا بدلیل عدم کامپایل شدن کدها . 
دیباگ کردن آن دوچندان مشکل میباشد . 
چنانچه خطایی در اجرای برنامه صورت دهد، در بعضا از مورد ها سوای دادن پیامی یا ارائه هیچگونه راهنمایی، از برنامه بیرون می شود . 
در تمامی مرورگرها قابل اجرا نمی باشد (در مرورگرهای قدیمی) و نیز برخی کاربران، برای سو استفاده وب سایت ها، قابلیت و امکان اجرای اینگونه اسکریپت ها را بر روی مرورگر خود کنسل می کنند . 
بر روی مرورگر اجرا می شود در فیض هیچگونه امکانی برای مبادله با سرور سایت را ندارد . 

نکته 
ای که در نقطه پایان توشه دیگر می خوا‌هیم متذکر شویم این هست که جاوا اسکریپت برنامه تی می باشد که روی کامپیوتر کلاینت یا این که همان مرورگر اجاره می شود (در مقایسه با اسکریپت هایی که بر روی سرور اجرا می شوند مانند ASP یا این که PHP)

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 479 تاريخ : پنجشنبه 20 تير 1398 ساعت: 13:07

وظیفه های 
طراح وب سایت چیست؟ 

یک طراح وبسایت با دقت به اینکه در چه پروسه‌ای از طراحی اینترنت تارنما مشغول است، وظیفه های مختلفی داراست . به رخ کلی در پباده سازی و روش اندازی یک سایت، به دو تیم یا فرد برای طراحی Back-end یا همان بخش کدها و Front-end نیاز داریم . 

طراحی سایت در مشهد

کارشناس طراحی Back-end کسی هست که مسئولیت تالیف کدهای گوناگون برای ایجاد ساختار مهم وب وب سایت را به عهده دارد . این کدها به عبارتی چیزی می باشند که از لحاظ بازدیدکنندگان یک وب سایت پنهان می‌باشند و بیش از هر چیز وظیفه شیوه اندازی و سعی یک وب سایت را به عهده دارا هستند . یک متخصص طراحی وب سایت که وظیفه گسترش Back-end را به عهد و پیمان دارااست از زبان های برنامه‌نویسی مانند Python، ASP و PHP استعمال می نماید . 

در بحث پباده سازی Front-end همه کارها برای بهتر کردن ویژگی‌های دیداری یک وب سایت انجام می شوند . در واقع تمام چیزی که بازدیدکننده سایت می‌بیند، سود عمل یک توسعه دهنده Front-end‌ یا همان کسی می باشد که با استفاده از کدهای متفاوت ظواهر اینترنت وبسایت را به راز و شکل میدهد . برای توسعه و گسترش ظواهر سایت، نیاز به کد نویسی است و نوشتن این کدها با زبان‌هایی مثل HTML، CSS و جاوا اسکریپت انجام میگیرد . اما فراموش نکنید که مدام در این مراحل همیاری با یک گرافیست اینترنت قادر است نتایج دوچندان بهتری رقم بزند . 

برای 
پباده سازی سایت به چه ابزاری نیاز داریم؟ ابزار 
پباده سازی سایت 
به طبع با خودتان فکر می‌کنید، یک کامپیوتر خوب که با سرعت بالا تمامی چیز را اجرا کند و اعصاب ما را هنگام اجرای فرمان‌های متفاوت به هم نریزد؟ بله، یک عدد از اصلی‌ترین ابزارها برای پباده سازی اینترنت یک کامپیوتر خوب با سیستم دلیل به روز و مناسب است . اما مهم‌تر از آن ابزار مهم طراحی اینترنت یا به عبارتی زبان های برنامه نویسی متفاوت می‌باشند . 

ابزارهای طراحی سایت، معمولا با دقت به اینکه در چه پروسه‌ای از بحث پباده سازی وب درگیر باشند، می‌توانند تماما از هم متفاوت باشند . این ابزارها معمولا در گذر برهه زمانی با نسخه‌هایی جدیدتر جایگزین می شوند تا عمل طراحی وب سایت را راحت‌تر و مفیدتر نمایند . اما تکنولوژی که پشت هر کدام از این ابزار قرار دارد، کماکان اثبات میماند و تنها عملکرد آنها می‌باشد که دستخوش تغییر تحول می‌شود . 

یک طراح تارنما از ابزار و تکنولوژي‌هایی مانند HTML، CSS، PHP یا هر گویش و تکنولوژی دیگری مربوط به پباده سازی سایت استفاده کند . 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 202 تاريخ : چهارشنبه 19 تير 1398 ساعت: 14:27

یک جستجوی گوگل برای بهینه سازی نرخ تبدیل را انجام دهید و میلیون ها کاغذ را پیدا فرمایید که چه‌طور افزایش تعداد مشتریان با همان اندازه ترافیک، انجام می شود . اکثریت پیشنهاد ها یکسان و این چنین خواهد بود: دکمه CTA خویش را به سبز تغییر‌و تحول دهید، کپی فایلی را متمرکز کنید، فلوچارت را کاهش دهید و غیره . 

طراحی سایت در مشهد

با مشاهده بخش های ترافیک و نرخ تبدیل برای هر فرد، می توانید همت خویش را برای ارتقاء تعداد بازدیدکنندگان از منابع بالا تبدیل فرمائید . 

کلیه 
ترافیک ها برابر نیست پس از فارغ شدن از تراز my-family-friends-and-Twitter-followers-know-my-site، شما یک مرجع چندگانه ترافیکی خواهید داشت . که هرچه بزرگتر می شود، سایت های بیشتری وجود دارد که نقطه ای برای شما باشد و مسیر خط مش خود را ارسال کند و در اینجا چیزی است: در حالی که تمام این ترافیک به عنوان "جلسات" در Google Analytics شناخته می شود، بازدیدکنندگان در واقع در مقایسه با یک عدد زیاد دارای اهمیت هستند . آن ها می توانند به بخش هایی مجموعه بندی شوند تا بتوانند بهترین منابع ترافیک را پیدا کنند . 

خط مش 
تبدیل بخش های ترافیکی را پیدا کنید بهترین ابزار گزارش کانال KISS metrics میباشد . شما قبلا پی بردید که این گزارش به شما نشان می دهد که بازدیدکنندگان در دام افتاده اند . این مسئله همینطور به شما اجازه می دهد تا منابع ترافیک را با یکدیگر تقسیم کنید، به شما نشان می دهد کدامیک بهترین را انتخاب می نمایید . بیایید از طریق یک مثال اجرا کنیم . 

مشاهده 
بخش های ترافیکی برای یک کانال تجارت الکترونیک پیدا کردن افراد برای خرید یک عدد از طاقت فرسا ترین چالش ها برای بخش اعظمی از شرکت های تجارت الکترونیک می باشد . البته در صورتیکه آنان بتوانند بخش اعظم از افراد مناسب را به سایتشان بیاورند (آن دسته که برای تبدیل شدن مطلوب هستند)، اقبال بیشتری برای افزایش تبدیلشان خواهند داشت . 

در اینجا یک مثال از گزارش قیف وجود دارد که روئت کرد چشم پرندگان را از بازدیدکنندگان نگاه می کند که از کاغذ حساس بازدید می کنند و در غایت تبدیل می شوند . 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 271 تاريخ : سه شنبه 18 تير 1398 ساعت: 14:44

برای 
تعیین هاست توسعه و گسترش کسب و کار را در نظر بگیرید: پیشین از اینکه دامنه ای را گزینش کنید می بایست به این موضوع تاءمل کنید که آیا می خواهید در آتی کسب و عمل خود را گسترش دهید و یا این‌که کسب و عمل شما کوچک باقی خواهد ماند . به تیتر مثال وبسایت هایی که بر روی پلتفرم wix و یا این که squarespace قرار می گیرند فقط برای کسب و شغل های کوچک مطلوب می‌باشند و نمی بضاعت آنها را توسعه و گسترش بخشید . به این ترتیب برای اینکه در آتی مجبور به انتقال وب سایت خود به هاستی تازه نشوید همین حال حاضر تصمیم بگیرید که می خواهید کار خود را بسط دهید یا این که خیر و خوبی . زیرا انتقال سایت از یک هاست به هاست دیگر می تواند آسیب به سایت وارد کند . 

طراحی سایت در مشهد

اصول 
پباده سازی سایت,اصول طراحی تارنما مغازه اینترنتی,اصول پباده سازی وب سایت فروشگاهی 
مدیریت 
وب سایت و محتوای آن را به وردپرس بسپارید: وردپرس به استدلال این که زیاد ساده، سرعت بالا و هم دارنده ورژن پارسی میباشد و همینطور می بضاعت بر روی آن قالب ها و افزونه هایی را نصب کرد، فراوان تعیین هوشمندانه ای میباشد . 

ولی وردپرس برای تمامی وبسایت ها هم مطلوب نمی‌باشد . 
درصورتی که بیزینس شما نیاز به ماژول های سنگین و فن ای مانند حسابداری، ارزیابی تراکنش ها، امتیازدهی توسعه یافته به یوزرها و باشگاه مشتریان دارااست بهتر هست از وردپرس به کارگیری نکنید … 
ساختار 
و قالب تارنما امروزی و بی آلایش باشد: می بایست ساختار و قالب وب سایت خویش را طوری در نظر بگیرید که بازدیدکننده بتواند آسوده به قسمت های متعدد سایت دسترسی پیدا نماید و دچار گیجی و سردرگمی نشود . جور بندی صحیح و نمایش آدرس مکانی که بازدیدکننده در آن قرار داراست می تواند اثرگذار باشد . 

توسعه و گسترش 
سلسله مراتب را فراموش نکنید: شما بایستی سلسه مراتب معمولی ای که مشتمل بر صفحه اصلی، ورقه درباره ما و کاغذ تماس می باشد را در نظر بگیرید . همچنین بایستی این سلسه مراتب برای دسته بندی کالاها و خدمت ها هم وجود داشته باشد . 

امکاناتی 
مناسب با وسعت کسب و فعالیت خود برای تارنما در نظر بگیرید: امکانات تارنما می بایست متناسب با وسعت کسب و عمل شما باشد . در واقع باید امکاناتی را در لحاظ بگیرید که به آنها نیاز می‌باشد و خیر عمده . امکانات بیشتر صرفا منجر سنگین شدن وبسایت و گیجی و سردرگمی بازدیدکننده می شود . 

ارزیابی 
وبسایت های دارای اعتبار در حوزه عمل خودتان: برای این که بتوانید به الگوی مناسبی برای روش طراحی تارنما برسید، شایسته ترین راه مراجعه کردن به سایت های دارای اعتبار در موضوع کاری خودتان هست . علاوه بر این در‌صورتی‌که قرار است که پباده سازی وب سایت را به دست طراحی دیگر بسپارید باز نیز این شیوه شایسته ترین راه هست تا بتوانید از طراحانی که این سایت های معتبر را طراحی کرده اند به کارگیری فرمایید و در واقع کار را به یک مجموعه متخصص و امتحان پس داده بسپارید . 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 308 تاريخ : دوشنبه 17 تير 1398 ساعت: 14:33

Record 
چه است ؟ 
رکورد در مقر داده چه می باشد ؟ به سطرهاي يک جدول رکورد ( Record ) گفته می شود . هر رکورد مجموعه ای از داده ها طبقه بندی شده در رابطه يک موجوديت خاص می‌باشد . 

طراحی سایت در مشهد

موجوديت 

موجوديت پديده ، شی يا شخصی در محيط پايگاه داده میباشد که می خواهيم داده ها مربوط به آن را مراقبت کنيم . 
نمونه : به طور مثال در محيط پايگاه داده یک محفظه آموزشی، اشکال موجوديت ها عبارتند از : دانشجو ، کلاس ، واحدهای درسی ، استاد ، دانشکده و . . . . 

یک رکورد نشان دهنده یک محل ورود در جدول می باشد . یک جدول می تواند هر تعداد رکورد داشته باشد . 

نمونه از رکورد در مقر داده : اگر شما جدول “Students” برای ذخیره اطلاعات دانش آموزان داشته باشید، در این جدول یک رکورد نشان دهنده یک دانش آموز خواهد بود . برای بیشتر کردن علم آموز به برنامه، می بایست یک رکورد به جدول “Students” اضافه فرمایید . برای پاک کردن یا این که بازنویسی داده ها دانش آموز نیز می بایست شما یک رکورد را از این جدول حذف فرمایید . 
SQL 
چه می‌باشد ؟ (اس کیو ال چیست) در گونه رابطه‌ای داده‌ها، لهجه ساختارمند پرسش‌ها یا این که اس کیو ال یا این که سی کوال (Structured Query Language - SQL) زبانی می‌باشد سطح بالا مبتنی بر لهجه مرحله تحت و ریاضی جبر رابطه‌ای که برای ایجاد، تغییر، و بازیابی داده‌ها و نیز عملیات بر روی آن ها به‌کار میرود . 

زبان SQL به سمت نوع شی‌گرا - رابطه‌ای نیز پیشرفت کرده میباشد . 

سی‌کوال استاندارد (ANSI (American National Standards Institute را در سال ۱۹۸۶ و ISO (Inteational Organization for Standardization) را در سال ۱۹۸۷ اتخاذ نمود . 
استانداردهای مختلفی از اس‌کیوال تا به امروز عرضه شده که در جدول زیر بیان می‌کنیم: 

اس‌کیوال-۸۷ 
اس‌کیوال-۸۹ 
اس‌کیوال-۹۲ 
اس‌کیوال:۱۹۹۹ 
اس‌کیوال:۲۰۰۳ 
اس‌کیوال:۲۰۰۵ 
اس‌کیوال:۲۰۰۸ 
اس‌کیوال:٢٠١١ 
SQL 
چه می باشد ؟ (اس کیو ال) 
بسیاری از اصطلاحات لهجه اس‌کیوال زیر استاندارد بین‌المللی بوده، و در نتیجه، از آن ها مشابه بقیه زبانهای استاندارد نظیر تولیدها شرکت اوراکل PL/SQL [۲] یا Sybase و SQL PL (مدل رویه‌ای) از کمپانی آی‌بی‌ام هست . 

اس‌کیوال برای کارهای ویژه و محدودی (گزارش گیری از داده‌ها در مقر داده‌های رابطه‌ای) طراحی شده‌است . بر خلاف زبانهای دستوری مثل بیسیک یا سی که برای حل مسائل طراحی شده، SQL زبانی بر مبنا اعلان است . زبانهای بسط یافته‌ای مثل PL/SQL به دنبال بدون نقص کردن لهجه به انگیزه تولید لهجه برنامه نویسی با حفظ مزیت‌های SQL می‌باشد . شیوه دیگر فعالیت این می باشد که به کدهای زبان برنامه نویسی اذن دسترسی به مقر داده به یاری اوامر SQL داده شود مثلاً PostgreSQL به توابعش اذن می‌دهد که باطن کدهای Perl، Tcl و C نوشته شوند . 
گهگاه به طنز گفته می گردد که SQL نه ایجاد یافته‌است، نه محدود به گزارش گیری‌ها و اصلاً یک لهجه نیست!

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 506 تاريخ : يکشنبه 16 تير 1398 ساعت: 14:31

طراحی 
وب وب سایت با دارایی کم امروزه تبلیغات زیادی برای پباده سازی وب سایت ارزان قیمت یا این که حتی مجانی در اینترنت وجود دارد و این سوال به ذهن می رسد آیا واقعیت دارد؟گرچه مبلغ ارزان برای پباده سازی سایت بسیار فریبنده در ابتدا به نطر می برسد ولی در پایان نه فقط هزینه های اولیه و عدم رجوع و برگشت سرمایه تان را مشتمل بر می شود . یک مغازه خرده فروشی یا کمپانی را در نظر بگیرید که در محله های مختلف شهر از نظر قیمتی قرار دارا هستند ممکن است در نگاه نخستین مغازه خرده فروشی یا این که شرکت مقرون به صرفه خیس باشد اما از نظر بازدهی و سود و برخی وقت ها از لحاط تعداد مشتریان تفاوت چشمگیری با هم دارا‌هستند . 

طراحی سایت در مشهد

در برخی از کمپانی های پباده سازی سایت طرح های پباده سازی وب وب سایت با ارزش ارزان به فیس ناکارآمد اجرا شده اند و افراد و کمپانی هایی را که تصمیم به پیشنهاد طراحی سایتدارند را به بی اعتمادی کشانده اند به این چهره که شرکت کامپیوتری که طرح طراحی وبسایت ارزان را در کمپانی خویش پیاده می نمایند برای جلب مشتری مبادرت به کاهش بها های طراحی تارنما می کنند تا پباده سازی سایت با قیمت ارزان جلوه نماید اما از آنطرف چون پباده سازی یک وبسایت بی نقص با بها ارزان برای مجموعه ی یک شرکت پباده سازی وبسایت به صرفه نمی باشد پس شرکت پباده سازی تارنما ارزان اقدام به کاهش کیفیت به جهت اندک کردن مقطع کاری پروژه می کند و به این دلیل کیفیت کاری پروژه فراوان پائین می آید . 

کلا مضمون‌ ارزان را در هر موردی که به کارگیری می کنیم باید تفصیر کنیم که خواسته از پباده سازی وبسایت ارزان یک اینترنت تارنما آیا طراحی تارنما به صرفه و مطابق نیاز است یا طراحی تارنما های اسکن و مهیا . 

واژه ارزان در پباده سازی وبسایت را نمی بضاعت به یک وب سایت با پباده سازی منحصر نسبت اعطا کرد چرا که یک وب سایت منحصر دستکم سه نفر را بصورت بی نقص درگیر خواهد کرد اعم از مدیر پروژه، برنامه نویس و گرافیست برای پباده سازی قالب وب تارنما که طبیعتا نمیتوان بصورت ارزان یک اینترنت وبسایت منحصر را ارائه اعطا کرد . پس در اینجا فقط مفهوم به صرفه بودن یک اینترنت وبسایت می تواند نشان دهنده ارزان بودن آن را دارد، یک وب وبسایت استایتک یا نصفه داینامیک دوچندان ارزان خیس از یک اینترنت وبسایت کاملا داینامیک خواهد بود در سود نیازمان را نیز باید در نظر بگیریم تا سایتی ارزان را گزینش کنیم . 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 219 تاريخ : شنبه 15 تير 1398 ساعت: 13:45

XAMPP 
چه است ؟ همه مواردی که ذکر کردیم در خصوص قابل انعطاف افزار WAMPP در خصوص قابل انعطاف افزار XAMPP که زمپ خوانده می شود نیز صادق میباشد . این نرم افزار هم همانند WAMP کار می کند و برای شبیه سازی لوکال هاست بر روی سیستم عامل قضیه به کار گیری قرار می گیرد . شبیه WAMP در XAMPP هم ما سیستم برهان یا OS ، مقر داده یا این که Database ، گویش اسکریپت نویسی یا این که Scripting Language و فضای ذخیره سازی یا Host را در اختیار می گیرم و به همین شکل Apache و MySQL و Perl و PHP در هنگام نصب هر دو قابل انعطاف افزار WAMP و XAMPP به آسانی و فقط کلیک کردن یک‌سری دکمه انجام می شود . توجه فرمایید که از این سری قابل انعطاف افزارها در اینترنت ممکن می‌باشد فراوان باشد البته بهترین های آنها از حیث عبد در وهله اول WAMP و در وهله دوم XAMPP و در نهایت نرم افزار مشابه دیگری به نام EasyPHP می باشد . 

طراحی سایت در مشهد
لیست محله های تهران برای به کار گیری در طراحی وب سایت و اپلیکیشن ها تفاوت 
زمپ (Xampp) و ومپ (Wamp) ۱٫ xampp در سِت کردن تنظيمات دلخواه شما کمي آسان تر از wamp می‌باشد . 
۲٫ xampp از نظر مصرف خاطر رم از wamp خوب تر کار ميکند ولي از حیث هارد xampp به خاطر سرويس ftp و . . که بيشتر ارائه ميدهد حجم بيشتري را مصرف ميکند . 
۳٫ اگر از CMS هايي مثل جوملا و وردپرس به کارگیری مي کنيد wamp را پيشنهاد ميديم زیرا xampp خطاهاي زيادي را نشان ميدهد .ولی از منوی تنظيمات ميتوان صحیح کرد . 
۴٫ wamp اختصاصی ويندوز میباشد ولي xampp مولتي پلتفرم می باشد . 
ابزارک 
وردپرس ابزارک وردپرس قطعه کدی است که به فیس قلم و کاملاً پویا مواقعی رو در جاهای متفاوت قالب وبلاگ شما فراخوانی می‌کنن . مثلاً فرض کنین می‌خواین تو نوار کناری سمت راست وبلاگتون، یک روز‌نگار باشه تنها کافیه که از بخش ابزارک‌ در وردپرس با یک کلیک و کشیدن بی آلایش اون ابزارک را در هر کجای قالب که منظور باشید قرار بدید . تقریباً می‌تونیم بگیم برای هر کاری وردپرس به شما این اذن را می‌ده که از ابزارک‌ها استعمال نمائید . 

استفاده 
از ابزارک این‌که شما بتونید از ابزارک ها در وردپرس به کار گیری کنید و یا این که اونها رو در چه جاهایی از قالب قراربدید، کاملاً به نحوه‌ی کدنویسی قالب بر می‌گرده . این طراح قالبه که تعیین می کنه چه قسمت‌هایی منحصربه‌فرد ابزارک‌ها باشه . به همین دلیله که بعضا قالب‌ها به هیچ عنوان از ابزارک پشتیبانی نمی‌کنن . البته برخی دیگر از یک بخش، تا تعداد زیادی بخش ابزارک پشتیبانی می‌کنن . 

ابزارک‌ها در وردپرس قابل توسعه و گسترش ان . یعنی اگه شما روز جاری نیاز دیدین که تو مکانایی که قالب به شما اذن می‌ده به راحتی میتونین در قالب افزونه این کار را انجام بدید . 

معمولاً با اضافه کردن بعضی از افزونه‌ها میبینید که ابزارکی با همون عنوان یا عنا وین مشابه در بخش ابزارک‌های وردپرس طولانی تر میشه . حالا شما می‌تونید اون رو با کلیک و کشیدن تعیین فرمائید و معمولاً در مکانی از نوار کناری تارنما قرار بدید تا بازدیدکنندگان اونوببینن . 

عموماً هر ابزارک برای خود تنظیماتی هم داره که از مهمترین آن نام اونه . 
نام معمولاً در نوار بالای ابزارک جای‌گذاری می‌شه و شما می‌تونید اونو تغییر‌و تحول بدید 
ابزارک‌ها فعالیت با وب سایت را خیلی ساده کردن . 
طوری که هر کاربر صرفا با گرافیک بتونه ظاهر وب سایت خودشو گزینش کنه و تجهیزات بیشتریو به اون اضافه کنه 
رویه 
دیگه طولانی تر کردن ابزارک به پست افزونه widget shortcode هست: 

تلفن و نشانی شایسته ترین شرکت های طراحی اینترنت تهران افزونه 
widget shortcode برای اضافه کردن ویجت به قالب وردپرس پس از نصب و فعال سازی این پلاگین در ابزارک ها منتخب به نام arbitrary بیشتر می شود . 

هر ابزارکی که می خواهید در نوشته ها و یا این که برگه ها استعمال فرمایید را در این نصیب قرار دهید . 

پس از ذخیره سازی ابزارک یک shortcode به شما می دهد . 

این shortcode را می توانید در هر قسمت از متن یا کاغذ خود قرار دهید تا ابزارک در ان نصیب نمایش داده شود . 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 221 تاريخ : شنبه 15 تير 1398 ساعت: 13:11

پباده سازی 
عکس العمل گرا یا ریسپانیسو: با دقت به گسترش بیش از پیش به کارگیری از تبلت ها و موبایل های هوشمند و دسترسی آنها به اینترنت، بسیاری از یوزرها وبسایت های اینترنتی را با دستگاه های گوشی تلفن هوشمند خویش مشاهده مینمایند . 

طراحی سایت در مشهد

پباده سازی وب سایت عالی به گونه ای هست که در تمام دستگاه ها، با هر مقدار برگه نمایشی زیبا و کارآمد می‌باشد .به این گونه طراحی برخورد گرا یا این که ریسپانیسو(Responsive) گفته می‌گردد . 

این پارامتر نیز یکی از مورد ها دارای اهمیت برای موتورهای جستجو به شمار می رود که در درجه بندی سایت ها حیث میشود .براین اساس یک عدد از مهم ترین بخش های طراحی وب سایت خوب قادر است طراحی عکس العمل گرای آن باشد . 

5 . 
طراحی زیبا و کاربر پسند: اینکه جذابیت های بصری در کنار سایر مورد ها سبب ساز جذب کاربر خواهد شد امری غیر قابل انکار است .یوزرها پیشین از اینکه محتوای وبسایت شما را ببیند با ظاهر آن مواجه خواهند شد، براین اساس دوچندان حساس خواهد بود که با اعتنا به مدل سایت،گروه مخاطبان و … طراحی جذاب و کاربر پسند ارائه شود . 

6 . 
محتوای بصری جذاب: نوشته های معمولی سوای جذابیت ها و محتویات بصری دیگر به مقدار کافی برای کاربر ها دیدنی نیستند .کاربرها دوست دارا‌هستند در کنار محتویات متنی،تصاویر و ویدئو ها را نیز مشاهده نمایند .به طور مثال در توئیتر،توئیت هایی که یار با عکس هستند،18 درصد عمده کلیک گردیده اند،89 درصد عمده پسندیده گردیده اند و 150 درصد بخش اعظم به اشتراک گذارده گردیده اند(retwitt) . 

پیش بینی ها حاکی از این هست که تا سال 2019 بیش از 80 درصد کل ترافیک اینترنت را ویدئو ها به خود اختصاص خواهند داد، علاوه بر این تاثیرات محتویات چهره ای مانند عکس ها در ذهن مخاطبان فراوان بخش اعظم از نوشته نپخته هست . 

همه اینها گویای اهمیت محتوای بصری دیدنی برای یک وب سایت خوب است که در جذب مخاطبان برای اینترنت وبسایت ها مضاعف تاثیر گذار هستند . 

7 . 
سهولت کار با سایت: رابط کاربری(User Interface یا این که UI) مطلوب نقش به سزایی در بالا بردن کیفیت یک اینترنت وب سایت دارد .به طور نمونه درصورتی که دو تارنما سرویس ها شبیه را ارائه نمایند و در یک قضیه استفاده کننده در بازه کمتر و مقدار جستجوی کمتر به زمینه مدنظر خویش برسد، سوای شک وتردید برای مراجعات بعدی هم همین وب سایت را گزینش خواهد کرد . 

این سبب افزایش ترافیک محل ورود به اینترنت وبسایت و ارتقاء نتیجه حاصل از وب سایت خواهد شد . 

8 . 
سئو سایت: امروزه مهم ترین بخش یک وب سایت سئو آن می باشد .سئو به معنای بهبود سعی تارنما به دسته ای میباشد که در صفحات سرچ موتورهای جستجو در درجه ی بالاتری قرار بگیرد . 

فاکتورهای بسیاری در بهبود سئو یک وب سایت وجود دارا هستند . به طور کلی موتورهای جستجو الگوریتم هایی را برای نمایش وب سایت ها به عمل میبرند که مواقعی را به یوزرها نشان دهند که بیشترین قربت به منظور ی آنها را داشته باشد و کابران در کارکردن با آنها شم بهتری داشته باشند . 

تعریف عبارات حیاتی مناسب و بهبود محتوا بر اساس لغات کلیدی، تولید محتویات یکتا و جالب برای کاربران، بهبود سرعت سایت، سازگاری تارنما با گونه های دستگاه ها ( کامپیوتر ، لپ تاپ ، تبلت و گوشی )،امنیت بالا، از مواردی هستند که برای موتورهای کاوش در بهبود درجه تارنما دارنده اهمیت می‌باشند . 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 209 تاريخ : پنجشنبه 13 تير 1398 ساعت: 13:38

در این مرحله، تمرکزتان بایستی روی یادگیری روش‌های ارائه گردیده در DOM باشد . یاد تصاحب کردن تعیین عناصر، تکان کردن در DOM، طولانی تر کردن و حذف چیزها از DOM، افزودن و حذف ()EventListener در DOM، تغییر‌و تحول استایل‌ها و کلاس‌ها . 

طراحی سایت در مشهد

در ابتدا عملکرد فرمایید چیزهای ساده‌ای بسازید . برای مثال یک دکمه بسازید که وقتی روی آن کلیک می‌کنید، یک منو به شما نشان دهد . در آغاز می‌توانید کدها را نسخه برداری کنید، ولی سعی نمایید اجزای متعدد آن را خودتان بنویسید تا بتوانید مسائل فنی حساس کدها را فهم و شعور فرمایید . 

۳- 
سطح نوجوانی در صورتی‌که می‌دانید که چه‌گونه یک کد را از آغاز بنویسید، پس در تراز نوجوانی قرار دارید . هر چند در این مرحله تا حدودی نسبت به تالیف کدهای مربوط به DOM مطمئن هستید، ولی هنوز نمی‌توانید خیلی سریع آنان را بنویسید . 

سفارش 
فرانش به شما خودت 
رو در حالت خلاقیت بگذار کدهای شما ممکن از شلوغ و شلوغ باشند ولی میتوانند فعالیت کنند . 

گام بعدی این می باشد که بهترین شیوه‌های کدنویسی را از کتاب‌ها و متخصص ها سراسر عالم بیاموزید . چیزهای لازم را خاطره بگیرید و آن گاه برنامه‌هایی که پیش از این نوشته‌اید را مرمت کنید . از شیوه‌های جدیدی که خاطره گرفته‌اید برای بهبود برنامه‎هایتان استفاده فرمایید . 

اینجا همان مرحله‌ای می‌باشد که می خواهید برنامه‌نویسی شی‌گرا (OOP) و برنامه‌نویسی کاربردی (FP) را شروع فرمائید . در شرای می‎خواهید آغاز به یادگیری کوئری‎های API کنید، می توانید از فضاهایی‌هایی مثل گیت‌هاب و توییتر کمک بگیرید . 

۴- 
سطح بزرگسالی در این سطح به مقدار کافی به جاوا اسکریپت مسلط شده‌اید . نسبتاً می‌توانید هر چیزی که می خواهید را بسازید . به صحیح و تروتمیز بودن کدهای خود اطمینان دارید . شما در این سطح بهترین شیوه‎های نوشتن کد را می‌دانید و همه آن‌ها را موضوع استعمال قرار می‌دهید . حال وقت آن رسیده که ترس را کنار بگذارید و آغاز به یادگیری مطالب تازه نمائید . 

در 
اینجا یک‌سری آیتم برای گزینش وجود دارد: 
۱- می‌توانید چارچوب فرانت اند (Frontend) را یاد بگیرید . 
(مانند انگولار، Vue و…) 
۲- می‌توانید با یادگیری Node .js، یک بک اند (Backend) بسازید . 

۳- می‌توانید در یادگیری جاوا اسکریپت عمیق‌تر گردید . 

هر گزینه‌ای که دوست دارید را گزینش فرمایید . چیزی که انتخاب می کنید به هدفتان بستگی دارد . (یادتان نرود هدف شما استدلال گزینش کننده برای انتخابتان می‌باشد . 
اذن ندهید سایر افراد برای شما تصمیم بگیرند) 
در‌صورتی‌که گزینش شما یادگیری چارچوب‌های فرانت اند است، با به کار گیری از آن می‌توانید اپلیکیشن‌های پیچیده اینترنت بسازید که قادرند کارهای زیادی انجام دهند . 


با یادگیری Node .js به یک فول استک دولوپر تبدیل می‌شوید . 
اگر انتخابتان یادگیری Node .js است، شما به یک بسط دهنده کلیه حرفه حریف یا فول استک دولوپر (Full-stack developer) تبدیل خواهید شد . برای این کار ضروری می باشد در موضوع پایگاه‌های داده و تنظیمات سرورها هم داده ها داشته باشید . 

در‌صورتی‌که قصد دارید به جاوا اسکریپت به طور کامل مسلط شوید، باید خاطره بگیرید کدهای بهتر و مرتب‌تری بنویسید . در نهایت، هر کدام از دو آیتم Node .js یا این که چارچوب‌های فرانت اند را تعیین کنید، تسلط بخش اعظم روی نوشتن کدهای جاوا اسکریپت به شما امداد خواهد کرد تا موفق‌تر شوید . 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 200 تاريخ : چهارشنبه 12 تير 1398 ساعت: 18:31

در طراحی وب سایت چیره عوامل بخش اعظمی دخیل هستند،اما فاکتورهایی نیز در این دربین وجود دارا‌هستند که پیش از بقیه موارد می بایستی زمینه اعتنا قرار گیرند . 
چیره ترين اینترنت سايت ها آن هایی بوده اند که توانستند توجه افراد را به خویش جلب نمايند .هرچند پیشتر اهمیت سئو در طراحی اینترنت سایت را ذکر کرده و گفتیم که پباده سازی وب سایت حرفه ای فارغ از سئو سبب ساز می شود تا وب وبسایت فن ای شما در بین میلیون ها اینترنت پیج جانور در عالم گم شود،اما میزان اهمیت نکات ظاهری را نیز نباید فراموش کرد . 
در‌صورتی‌که اینترنت تارنما شما موضوع نخستین جستجوهای موضوع نظرتان در گوگل هم باشد،اما از ظاهری جذاب و رشته ای بهره نبرده باشد،کاربر بلافاصله صفحه را بسته و به سراغ مورد ها بعدی خواهد رفت . 

طراحی سایت در مشهد
تقریبا 
اکثر اینترنت وبسایت های موفق، ۸ خصوصیت تحت را در طراحی اینترنت وبسایت خویش رعایت کرده اند: 
1602084_orig 

سرعت 
بارگذاری تعداد خیلی کمی از یوزرها می توانند بیش از میزان برای بارگزاری وب سایت طاقت کنند،چون اکثریت آن ها بلافصله بعد از مواجهه با کندی در بارگزاری وب سایت،صفحه را خواهند بست . 
هر چند سایت شما یک عدد از بزرگترین ها در فعالیت خویش باشد،اما انتظار بیش از حد کاربران را کلافه خواهد کرد . 
برای فهم آن فقط یک‌سری ثانیه خود را به جای کاربران بگذارید . 

داشتن 
هویت شفاف و آشکار محتوا در اینترنت سایت اجازه ندهید وقت بازدیدکنندگان برای کشف مطالب اینترنت سایت شما و اینکه درباره چه موضوعی می باشند،تلف شود .پس باید مطالب جان دار در وبسایت به رخ روشن و سوای ابهام بیان شوند .داشتن عنوان توصیفی در صفحه نخستین وب وب سایت خط مش دوچندان مناسبی برای اعلام این که مطالب وب شما از چه موضوعی سخن می گوید است . 
برای این عمل از کلمه ها حیاتی هم می توانید کمک بگیرید .آن ها همانگونه که از اسمشان پیداست جان مایه متن شما نشان می دهند . 

بی آلایش 
نگه داشتن پباده سازی اینترنت خود توجه نمایید که پباده سازی وب وب سایت فن ای به معنا به هم ریخته کردن آن با افکت های سنگین وزن و مختلف نمی باشد .به جای این فعالیت تمرکز خود را بر روی امکان های به کار گیری از وب، فروش، تبدیل بازدیدکنندگان به خریدار و خریداران قرار دهید . 

جلب 
توجه با استفاده ازفضای سفید در پباده سازی اینترنت خویش از ساخت سر و صدا و آشفتگی مطالب بپرهیزید .به خاطر داشته باشید فضای سپید در پباده سازی اینترنت کمک زیادی به طراح می نماید . همچنین در صورتی‌که اینترنت وب سایت شما دارای محتوای مضاعف و صفحه های فراوان می باشد، بیشتر کردن یک فریم کاوش برای جستجوی سهل و سرعت بالا بازدیدکننده ضروری به نظر می رسد . 

سهل وآسان 
سازی فرایند خرید در‌صورتی‌که می خواهید طی مراحل و پیش از خرید قطعی و پرداخت مبلغ مشتریان را از خرید پشیمان نکنید،هرگز آن ها را ناچار به پیمایش تعدادی برگه برای پایانی شدن مراحل خرید نکنید . 
جستجو،نمایش توضیحات و ورقه مربوط به خرید را تمامی طی یک یا این که دو مرحله به اتمام برسانید . 

راحت 
سازی دستیابی افراد به اینترنت سایت به خاطره داشته باشید تا حد قابلیت دیده انداز وب تارنما خود را از روش خبرنامه-RSS feed و دیگر مطالب در بالاترین حد دید نگه دارید . 

مشخصات 
تماس خود را کاملاً مشخص در اینترنت سایت قرار دهید در‌صورتی‌که در اینترنت وبسایت خود فروش بی واسطه تولیدها را دارید، دادن داده ها تماس و داشتن فرم تماس زیاد اساسی و ضروری می باشد .در حالتی که حفظ حریم سری برای شما اصلی است، می توانید از خدمات پیوند های که اتومات آدرسهای آدرس اینترنتی را اخذ می کنند استعمال کنید . 

بروزرسانی 
مرتب موتورهای کاوش علی الخصوص گوگل بهای ویژه ای به وب تارنما هایی که به طور مرتب پیدایش می شوند می دهند . 
از این رو قرار دادن مستمر محتوا در اینترنت سایت را فراموش نکنید . 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 206 تاريخ : سه شنبه 11 تير 1398 ساعت: 14:32

Heading 
ها در HTML heading ها در واقع تیتر قسمت های متفاوت صفحه های می‌باشند . 

طراحی سایت در مشهد
این تیتر ها از
آغاز می شوند و تا
ادامه دارا‌هستند . این تگ ها به ترتیب اهمیت اسم گذاری شده اند براین اساس
یعنی حساس ترین و کلیدی ترین عنوان و
یعنی فرعی ترین عنوان . 
به نمونه پایین دقت کنید: 
html> 


This 
is heading 1
This 
is heading 2
This 
is heading 3
This 
is heading 4
This 
is heading 5
This 
is heading 6

 










10 
11 
12 
13 
html> 


This 
is heading 1
This 
is heading 2
This 
is heading 3
This 
is heading 4
This 
is heading 5
This 
is heading 6

 

ما یک خصوصی متن را با heading های متفاوت متن ایم . درحال حاضر روی این پیوند کلیک نمایید تا خروجی را در مرورگرتان ببینید . همانطور که مشاهده کردید، بزرگی و bold بودن این نوشته ها متفاوت میباشد . بگذارید یک مثال عملی برایتان بزنم . به برگه ی Iran System encoding در ویکی پدیا بروید . 

صفحه 
ی مربوط به encoding در کشور ایران از ویکی پدیا کاغذ 
ی مربوط به encoding در ایران از ویکی پدیا در این عکس که گزیده از همان کاغذ است متوجه دو عدد heading می شویم؛ heading اولیه “Iran System encoding” و heading دوم “Character set” می باشد . همان گونه که می بینید، یکی از دیگری بزرگتر می باشد . heading اولیه در تگ h1 و heading دوم در تگ h2 قرار دارد . 
آیا می دانید چرا؟ 
زمینه مربوط به کدنویسی نیست، بلکه به طور کامل منطقی و انسانی است . در‌صورتی‌که مقاله ای داشته باشیم که در قضیه encoding در کشور‌ایران باشد، مشخص و معلوم هست که Iran System encoding (به مضمون‌ «سیستم رمزنگاری ایران») بایستی تگ h1 باشد چرا که کل مقاله در مورد آن است . بعد متوجه می شویم که لیست کاراکتر ها یا همان Character set یک شاخه ی فرعی یا یک مسئله فرعی می باشد البته هنوز هم تیتر محسوب می شود . براین اساس آن را در تگ h2 قرار می دهیم . حال در حالتی که تیتر دیگری داشتیم که در مسئله برخی از Character set ها بود، بایستی به آن h3 می دادیم و الی پایان . 

پاراگراف 
ها در 
زبان HTML جمله ها با
مشخص

می شوند: 
This is a paragraph .


This is another paragraph .




This is a paragraph .


This is another paragraph .


لینک 
ها لینک 
ها در این گویش با به کارگیری از تگ معین می شوند: 
This 
is a link 1 
This 
is a link همان گونه که میبینید این تگ دارای کمی به اسم href می‌باشد که تگ آغازین اش چسبیده می‌باشد . به href و امثال آن attribute می گوییم که در جلسات آن‌گاه با آن ها آشنا خوا‌هیم شد . کار این attribute ها این می باشد که اطلاعات بیشتری به تگ ضمیمه نمایند . 

تصاویر 
برای 
به کار گیری از تصاویر در لهجه HTML باید از تگ  به کارگیری کنید: 
"W3Schools width="104" height="142"> 1 
"W3Schools width="104" height="142"> دکمه 
ها برای 
سناریو دکمه ها (مانند دکمه ی «ورود به حساب کاربری» و …) از تگ استعمال می کنیم: 
Click 
me 1 
Click 
me لیست 
ها برای 
استعمال از لیست ها در لهجه HTML از دو تگ
(مخفف unordered list به مضمون‌ «لیست فارغ از ترتیب») یا
(مخفف ordered list به معنی «لیست مرتب») استعمال می شود: 


Coffee

Tea

Milk






Coffee

Tea

Milk

از
ها هنگامی به کار گیری می شود که ترتیب موارد لیست اهمیتی نداشته باشد و از
نیز هنگامی به کارگیری می شود که ترتیب اهمیت داشته باشد . در نمونه بالا مهم نیست که اولیه coffee (قهوه) بیاید یا tea (چای) یا milk (شیر) . بنابراین از
به کار گیری کرده ایم . 

نکته: لازم به ذکر میباشد که لیست عنصرها HTML مضاعف طولانی میباشد و در این دوره قصد ارزیابی تک تک آن ها را نداریم اما جای نگرانی نیز نمی باشد . ما نسبتاً تمام تگ های کاربردی را با نمونه و توضیحات ذکر خوا‌هیم کرد و پروژه های کوچکی هم خواهیم داشت . از طرفی نیز نیازی به نظارت تک تک این تگ ها نمی باشد چرا که همه ی آن ها ساختار یکسانی دارند و صرفا نیاز می‌باشد برهان استعمال از آن ها را در وب سرچ نمایید . در جلسات انتها متوجه خواسته مخلوق خواهید شد . 

خلاصه 
ی مقاله در این نصیب با موادسازنده مبنا ای HTML آشنا شدیم که در هر کاغذ ای استفاده می شوند . این موادسازنده از این حیث پایه ای نامیده می شوند که پر تکرار و مالامال کاربرد می باشند و به نوعی شالوده ی دیگر موادسازنده را تشکیل می دهند . همینطور در مورد محیط کدنویسی HTML هم سخن کردیم . امیدوارم این نصیب برایتان جالب بوده باشد . 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 217 تاريخ : دوشنبه 10 تير 1398 ساعت: 16:57